19.9.2012

Kuinka kauas pitää mennä?

Nyt oon ollut 2 kuukautta ja 2 päivää poissa kotoa, mikä on samalla hirveen pitkä ja lyhyt aika. Pientä koti-ikävää välillä on ilmassa, mutta se on varmaan ihan ymmärretävää. Koti-ikävään parasta ja pahinta lääkettä on Skypettely, mitä on jonkun verran tullutkin tehtyä. On hassua kuinka kauas sitä pitää oikeen lähteä, että tajuaa kuinka tärkeitä "itsestäänselvinä" pitämät hyvät ystävät ja perhe on.
Vaikka koti-ikävä välillä onkin, en suinkaan elä mitään surullista aikaa täällä vaan nautin tästä niin paljon ja oon maailman onnellisin tyttö kun saan olla täällä! Tykkään mun hostperheestäkin koko ajan vaan enemmän ja enemmän ja oon sopeutunut tänne tosi hyvin. Oon saanu ihania ystäviä ja kokenu ja nähny nyt jo hirveen paljon! Parin viikon päästä lähden Cairnsiin ja Townsvilleen,missä on Rotaryleiri:)

4 kommenttia:

  1. Hyvin sanottu toi otsikko, ihan totta nimittäi!

    VastaaPoista
  2. ooooi ihanaa miten onnelliselta vakutat/oot siellä;:3 ihan aina alkaa hymyilyttää kun lukee sun postauksia!!

    VastaaPoista