29.9.2012

Holiday

Loma alkoi eilen kahden kaverin 18-vuotis synttäreillä missä oli lähes 100 ihmistä! Oli tosi kivaa ja hyvä tapa alottaa tää parin viikon lomailu! Kuvia mulla ei oo sieltä ollenkaa, pari kuvaa napsastiin vaan ennen kun lähdettiin.
Tänään kokkailtiin hostvanhempien kanssa muutama tunti tätä iltaa varten. Mun kaikki hostperheet ja muutamat muut kaverit tuli tänne ja syötiin paljon hyvää ruokaa ja pidettiin hauskaa. Mulla onkin perheen vaihto  aika pian edessä.
Mun seuraavaan perheeseen kuuluu äiti,isä ja kaks tyttöä, jotka on aika paljon nuorempia. Oon ollu tosipaljon kaikkien perheitten kanssa tekemisissä, koska kaikki on tässä pienessä rotariclubissa johon kuuluu enää vaan 6 jäsentä.
Maanantaina lähen kavereitten kanssa telttailemaan ja keskiviikkona aamulla onkin lento Cairnsiin. Lomasuunnitelmat on siis tosi hyvät!


 Mun ihanat Australian vanhemmat <3



Oho tulipa sekanen postaus, ei pitäs kirjottaa näin myöhää, mut ei voi ny mitää xD

6 kommenttia:

  1. oiiiii ihana emmi <3 oot nii kaunis ja ihana toi mekko ! sit ku tuut kotii ni me niin juhlitaan meijän 18.v synttärei vähän jäljessä :D

    VastaaPoista
  2. ihanii kuvia susta emmi! :)))))) oot superkaunis nois kaikissa! :o <33 t.idlo

    VastaaPoista
  3. voi ihana toi eka kuva ja vähän sun hiukset on vaalentunu!!! ja kuulostaa niiiin kivalt kaikki mis oot ollu :) t. lapo

    VastaaPoista