11.10.2012

Mulla oli aivan sairaan kiva loma!! Tästä tulee varmaan mun pisin postaus, mutta tapahtui niin paljon kaikkea ja tapasin niin paljon kivoja ihmisiä!

Lennettiin viikko sitten keskiviikkona Cairnsiin ja lento kesti n. 2 tuntia. Ajettiin hotellille, mikä oli tosi kiva aivan keskustassa! Mentiin shoppailemaan ja tapasin mun vanhimman hostveljen ja sen perheen. Alla olevassa kuvassa valastelen mun ekan päivän ostosten kanssa:p
Ostoksia tuli tehtyä aika paljon, koska Nhulunbuyssa ei voi shoppailla ja laitan ehkä niistä myöhemmin mut tossa näkyy yläpuolella joitan ostoksia! Tuntui ihan kun ois ollu ostosparatiisissa kun kauppoja oli vaan jokapuolella.


Seuraavana aamuna käytiin vielä kiertelemässä kauppoja ja lähettiin ajamaan Innisfailiin, mun hostveljen perheen luokse, missä oltiin sitten yö. Perjantaina ajettiin vielä 3 tuntia Townsvilleen, missä mulla oli rotaryleiri.
Oli ihana tavata muita rotareita ja jakaa kokemuksia! Siellä oli myös Ausseista ulkomaille lähteviä ja pääsin mm. opettamaan suomea. Meillä oli aika paljon kaikkia opetustilaisuuksia, mutta hauskaakin ehdittiin pitää mm. lauantai-illalla pidettiin konsertti, missä kaikki sai näyttää taitojaan:D Oli ihan huippuleiri!
Jemima, joka tulee Suomeen ensvuonna!!
Sunnuntaina mun hostperhe tuli hakemaan mut ja lähettiin ajamaan takas Innisfailiin, matkan varrella pysähdyttiin tosi kivalla rannalla, vaikkei se niin kiva ollutkaan kun täällä pohjosessa:p
 Hostveljen poika piti hyvää seuraa autossa:p
Seuraavaksi pääsin farmille ja tykkäsin siitä kyllä ihan hirveesti!! Pysähdyksiä tehtiin varmaan vartin välein,että näin kaikki nähtävyydet!:D




Tiistaina näin vielä Patrickia  ja Emiliä, jotka tapasin rotaryleirillä ja hengailtiin ympäri Cairnsia, käytiin syömässä, julkisessa zumbassa, ja pyörittiin vaan ympäriinsä. Seuraava päivä olikin lähtöpäivä takaisin ja käytiin hankkimassa mulle silmälasit (;o) ja kiertelemässä vimpat kaupat, käytiin kahvilla mun maa-asiamiehen kanssa ja lennettiin illalla takasin tänne Nhulunbuyihin.

Ei tää niin pitkä ollutkaan! :DD

14 kommenttia:

  1. ah ihana toi ramones paita ja kiva postaus muutenki <3

    VastaaPoista
  2. oon seuraillu sun blogii ihan intsinä ja ahhh ihanalta näyttää! ja oot aina nii kaunis! kivaa viikonloppua ja muutenki, jään seurailemaan ja haikailemaan noita maisemia :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaw kiitti Kerttuli!! Haha naa maisemat on kyl iha huikeet:)

      Poista
  3. On niin mukava katsella näitä kuvia. Saatiin taas olla siellä mukana kuvien kautta. Sun perhe todella näkee vaivaa sun eteen. Täälläkin olo tuntuu niin etuoikeutetulta. Muistahan kiittää meidänkin puolesta.

    VastaaPoista
  4. Ihana blogi Emmi! Oon semi kateellinen sulle, just ihanii kuvii ja kaikkee :)

    VastaaPoista
  5. Äääää ihanan näköstä! <3 Ps, en oo varmaa ikin nauranu nii pal ku "tässä valastelen mun ostoksien kanssa"-kohdassa. Ikävä suaa!!

    VastaaPoista
  6. emmiiiii oot ihqu :)! love ya!t.ida

    VastaaPoista
  7. ihania nähtävyyksii ja raunioita ja tommone lämmin ilma ja noi kasvit <3 tääl on märkää mutast ja aurinkoo ei oo näkyny ikuisuutee :/ oon super kateelline!! haluuks tehä jonku luonto postauksen siit talost ja ympäristöst mis liikut joka päivä ?? :)

    VastaaPoista
  8. haha elluuu! Voin tehä sulle luontopostauksen :DD

    VastaaPoista