21.10.2012

Laguuni









Oon ollut ihan sairaan laiska tän blogin kanssa, mutta tossa on muutamia kuvia yheltä laguunilta mihin ajettiin tänään mun hostperheen, naapurin Serian ja mun seuraavan perheen hostisän kanssa. Oli ihan mieletön paikka ja oli tosi kiva päästä uimaan kun on niin kuumakin ollut.
Viikonloppu muuten meni myös tosi kivasti, perjantaina mentiin surfclubille illalla ja sieltä kaveri tuli hakemaan ja mentiin ajelemaan ja ajettiin muutamale rannalle, missä näin ehkä mun ekan krokotiilin! Oli niin viileä ja pimeä ni krokotiilit tykkää tulla rannalle, mut lähettiin sieltä sitten aika nopeesti pois:D
Elämä täällä on muuttunut jo ihan arjeksi ja aika aika menee ihan hirveen nopeesti. Eihän siitä kauaa ollutkun Ellan kanssa meinattiin myöhästyä lennolta Helsingissä. Kolme kuukautta ja kolme päivää oon jo reissussa ollutkin :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti