20.12.2012

Holiday

Sori tää pitkä postaustauko! Nyt aattelin vähä ryhdistäytyä ja kesäloman kunniaks kirjotella tänne vähä. Oon nyt ollu siis kuukauden tääl uudessa talossa ja täällä menee tosi kivasti! Nää mun hostvanhemmat on tosi nuoria ja asun tosi lähellä downtownia ja rantaa, eli sijainti on tosi kiva! Nyt on jo kolmas viikko kesälomaa ja en oo tehny mitää isompaa vielä, mutta nähny kavereita ja semmosta. Lauantaina mun hostvanhemmat lentää Brisbaneen ja ite mä lennän sunnuntaina perässä. Ollaan siellä siis kymmenen päivää, enkä malta oottaa että pääsee kaupoille Tapanin päivänä ja muutenkin näkemään taas vähän kaupunkielämää! Brisbanesta lennän Cairnsiin mihin meen asumaan kaheksi viikoksi mun maavastaavalle.
                                                                 Kalareissulle lähdössä

                                                     

6 kommenttia:

  1. Oo Emmi sun "poikatukka" on ihanasti kasvanut<3 Oot upea :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niii on!! En näytä enää pojalt:)) kiitos ihana<3

      Poista
  2. IHanaa emmiseni!!! oon nii kateellinen tost merinäkymästä!!! ;))) t.mako

    VastaaPoista
  3. Oi ihanainen emmi oot aina niin nätti <3 ihanat maisemat ja pidä hauskaa siel brisbanes !! :) miss u amigo <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiittii niin sinäkin<3 Pidän varmasti!! Ikävä kans <3

      Poista