2.3.2013

Muutettu!

Eka kokonainen päivä täällä uudessa perheessä takana! Se eka päivä tuntuu aina vähän saavutukselta kun sen ohittaa ja ensimmäisen yön kysymykset saatu tehtyä.  Muuttaminen onkin mun mielestä, ehkä tässä arkielämässä täällä se jännittävin ja raskain kohta. Mun kaikki perheet on tosi erilaisia ja nyt mulla on ekaa kertaa myös host sisaruksia.Oon varma, että täälläkin tuun viihtymään tosi hyvin!
Perjantaina pakkaaminen oli tosi hidasta ja tavaraa melkein tuplamäärä kun tullessa. Edellisen host äitinki kanssa tuli parit itkut itkettyä ja lupaukset luvattua että ollaan aina kavereita ja ne tulee mua moikkaamaan Suomeen. Mul on ollu aivan upeet perheet ja tällekin perheelle jo kahden kuukauden päästä joudun sanomaan hyvästit.
Tänään oli siis ihan tavallinen lauantai, käytiin rannalla, syötiin hyvin ja kateltiin leffoja. Kaverinkin grillijuhlat ois ollut, mutta koti-ilta voitti tällä kertaa.







7 kommenttia:

  1. ihania kuvia! etenki toi maisema, wow. :) oot söppänä!

    VastaaPoista
  2. OI empsukkainen!!! ihana toi sun huone ja upee maisema :D hiukset kasvanukki ja kaikkee ;))) ikävä <3 t.mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkääään kans :)) mut toi kuva on muistelo mun vanhoi pitkii tummii hiuksii. mullaki<3

      Poista
  3. ihana postaus ja kiva toi uus banneri!!8) jihaa 2 kk enää!!t.ida

    VastaaPoista